Tik Tok nie jest już zabawką dla dzieci

zarabianie na muzyce

Aplikacja Tik Tok w 2019 roku zanotowała niesamowity wzrost aktywnych użytkowników. Obecnie korzysta z niej nawet 700 milionów użytkowników dziennie! Kampanie reklamowe na Tik Tok przeprowadzane są już nawet przez banki — oznacza to, że Tik Tok przestał być jedynie zabawką dla dzieci, a jest już potężnym medium społecznościowym.

Krótka historia rozwoju Tik Tok

Aplikacja Tik Tok funkcjonuje już od 2016 roku. W 2018 aplikacja wchłonęła inną podobną produkt — Musical.ly. Sprawiło to, że Tik Tok stał się potężnym potentatem na rynku mediów społecznościowych.

Tik Tok umożliwia wstawianie krótkich, i zazwyczaj humorystycznych, filmików nagranych w rytm popularnych piosenek. Początkowo Tik Tok uchodził za aplikację przeznaczoną dla dzieci i młodych dorosłych. Jednak szybko stała się to platforma umożliwiająca nie tylko zarabianie na muzyce przez Influencerów, ale też na kupowanie najróżniejszych produktów.

Co wpływa na sukces reklamowy Tik Tok?

Algorytm Tik Toka pozwala na przebicie się do ogromnej widowni już z pierwszymi materiałami. Warto zauważyć, że na Tik Tok pierwsze, co widzimy, to filmiki dopasowane do naszych preferencji, a nie treści wrzucone przez obserwowanych przez nas użytkowników. Dzięki temu nawet początkujący influencer może naprawdę szybko zyskać na popularności.

Wystarczy dodać do naszego kręgu zainteresowań parę kanałów, które nas interesują i szybko pojawiają się specjalistyczne i jakościowe treści. Tik Tok powoli wygryza z rynku Instagrama i Snapchata, które ze względu na charakter swoich algorytmów wyświetlania, nie są w stanie odfiltrować nieinteresujących treści w tak efektywny sposób, jak robi to Tik Tok.

Tik Tok gwałtownie zyskuje na popularności w najważniejszej grupie marketingowej i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie ten trend miałby się nie utrzymać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *