Dieta na zimę

dieta na zimę

Dieta na zimę powinna być przede wszystkim rozgrzewająca, co więcej, ma wzmacniać naszą odporność. Biorąc więc te aspekty pod uwagę nie ma się również co dziwić, że w trakcie zimy najczęściej przybieramy na wadze około 2 kilogramy bowiem organizm broniąc się przed chłodem wspiera się dodatkową warstwą ochronną.

Pamiętajmy jednak, że zima nie może być wymówką i dużo gorzej jest jeśli te 2 wspomniane kilogramy zamieniają się w kilkanaście. Tym samym nawet zimą musimy uważać na to co jemy i chociaż oczywistym jest, że o tej porze roku jemy potrawy bardziej ciężkostrawne i tłuste nie możemy pozwalać sobie na brak jakichkolwiek ograniczeń.

Dieta na zimę ma być przede wszystkim zbilansowana i chociaż o tej porze roku mamy faktycznie mniejszy dostęp do bogactwa witamin w postaci owoców i warzyw nie oznacza to, iż możemy z nich całkowicie rezygnować. Zimą warto spożywać przygotowane jesienią przetwory. Co więcej, dobrym rozwiązaniem będą mrożonki (są dużo bardziej wartościowe aniżeli nowalijki czy warzywa hodowane zimą, z dużą zawartością związków chemicznych).

[AdSense-B]

Każdy dietetyk warszawa, na przykład ten z Poradni doskonale wie, że najważniejsze jest śniadanie i to właśnie ono jest również zimą podstawą codziennego jadłospisu. Zimą ma nas wzmacniać i ogrzewać, ale też dodawać energii. Dobrym rozwiązaniem są płatki owsiane, owoce, miód, jajka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *