Nic nie stoi w miejscu, wszystko się zmienia. To prawidło dotyczy również public relations, może zresztą nawet w większym stopniu niż innych dziedzin naszego życia. Prosty przykład. Nie tak znowu dawno temu PR opierał się właściwie wyłącznie na jednokierunkowym przekazie firma – konsumenci, obecnie zaś ma on raczej charakter dwukierunkowy
Continue readingKategoria: Marketing
Tik Tok nie jest już zabawką dla dzieci
Aplikacja Tik Tok w 2019 roku zanotowała niesamowity wzrost aktywnych użytkowników. Obecnie korzysta z niej nawet 700 milionów użytkowników dziennie! Kampanie reklamowe na Tik Tok przeprowadzane są już nawet przez banki — oznacza to, że Tik Tok przestał być jedynie zabawką dla dzieci, a jest już potężnym medium społecznościowym. Krótka
Continue readingJak wyposażenie sklepu zwiększa sprzedaż wybranych produktów?
Prowadzenie sklepu wymaga dobrej organizacji oraz odpowiedniego budżetu. Sprawdzeni dostawy i dobra lokalizacja zwiększa szanse na sukces. Jednak to nie wszystkie aspekty mające kluczowy wpływ na wzrost sprzedaży. W przeciwieństwie do dużych sieci sklepów mali sprzedawcy mają pełną swobodę przy wyborze wyposażenia do swojego sklepu. Swoboda jaką dysponują pozwala im
Continue reading